Gruddelin´s vardag

Alla inlägg den 3 november 2008

Av Eva - 3 november 2008 19:07

I natt har Martin sovit jätte bra. Så sköööönt!!

Det behövdes verkligen......!!!

Vi var iväg på läkarbesök på BVC idag och Martin fick godkänt :)

Allt såg bra ut....läkaren lyssnade på Martins lungor eftersom han fortfarande är rosslig, och lungorna lät bra.

Annars har det varit en helt vanlig tråkig måndag......ibland är veckodagarna så tråkiga när man går hemma.

Skulle titta på reprisen av Glamour eftersom jag missade det i fredags, men det blev signalfel i digitalboxen så det gick inte "Morr".

Det gick inte att titta på någon kanal på 1 timme. Blir så trött när det blir så.

I fredags var vi till Cilla och Henke och åt taccos, mycket gott. Jag drack vin för första gången på evigheter och det var svingott....Drack ett vin som hette Olabarri, ett spanskt vin. Det måste jag köpa igen.

I lördags skulle Johan byta till vinterdäck på Saaben, men det var något strul med domkraften så vi tog med oss däcken hem så byter han en dag på jobbet istället. Däcken ligger annars ute hos mamma.

Mamma bjöd också på taccos.

I söndags skulle jag städa balkongen, men Martin var inte på så glatt humör så vi åkte till Johans föräldrar och hälsade på istället. Jag får ta tag i balkongen någon annan dag....det är ju så tråkigt.

Det var den helgen.....


Ovido - Quiz & Flashcards