Gruddelin´s vardag

Direktlänk till inlägg 14 juni 2009

Besök hos svärföräldrarna idag

Av Eva - 14 juni 2009 21:04

Vi åkte till svärföräldrarna och hälsade på idag. Fanns inget annat att göra i det här tråkiga vädret. Vi blev bjudna på mat och det var skönt för då slapp jag göra det idag ;-).

Jag tog några kort på svärmors orkidéer. Hon har hela vardagsrumsfönstret fullt av dom och dom blommar för fullt. Jag förstår inte hur hon gör för att få dom så fina. Mina totalvägrar att blomma om :(.

Jag ska försöka lägga upp några bilder på dom senare ikväll om jag hinner.

Vet inte ens om bilderna blev bra eftersom jag inte laddat upp dom till datorn än.


Michelle har kommit hem och ska vara hos oss en vecka nu. Det är sommarlov och jag lär nog inte se så mycket av henne på dagarna eftersom hon sover halva dagarna när hon är ledig. Men jag ska försöka få upp henne lite tidigare så att hon kan hjälpa mig med Martin. Han tycker jätte mycket om sin storasyster och nu har hon börjat att hålla på med honom mer och det är jätte roligt. När Martin kom till jorden så var hon inte så glad och jag tror det gick 5 veckor innan hon höll i honom första gången.

Nu är han större och det tycker hon är ganska kul. Hon busar och grejar med honom.



 
 
Sanna

Sanna

14 juni 2009 22:04

Den syskonkärleken kommer säkert att växa sig starkare ska du se.
Det är ju känsligt det här.

Vad skoj att få se dina orkidébilder. De är alltid så udda och vackra. Kikar in senare annars får jag ta det imorgon.

Nattiskramar!

http://sancha

 
Sofia

Sofia

14 juni 2009 22:27

Nej dom har inte dött, dom har flyttat till Tjörn.
;)

Kram Sofia

http://www.3barnsmamma.bloggagratis.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Eva - 5 mars 2011 16:00

Adressen till min nya blogg är : www.iminglugg.blogspot.com   Ja, för er som är intresserade ;)). ...

Av Eva - 18 september 2010 12:45

Hej på er. Ni får ursäkta men jag har bytt blogg. Som ni märkt så har jag inte skrivit så mycket här den senaste tiden och jag har ärligt talat varit riktigt less på att skriva. Den nya bloggen kommer att innehålla mera foton och mindre text. Jag...

Av Eva - 12 september 2010 21:56


Det har varit en mycket trevlig helg. I fredags var företaget på Studenternas och hade lite olika sporttävlingar. Det var kula, höjdhopp, längdhopp, 100 m och stafett 4 x 400 m. Jag var inte med och tävlade eftersom jag kände att min kropp inte...

Av Eva - 8 september 2010 20:43

Tro det eller ej, idag fickparkerade jag och det gick SKIT bra :). Om det är något jag är dålig på så är det just detta. Jag åker hellre flera kvarter än att fickparkera, men idag hade jag inget annat val. Det gick på första försökte och när jag ...

Av Eva - 6 september 2010 22:38

Jag ska erkänna att jag inte är så intresserad av politik. Har inte hängt med några debatter utan bara snappat upp lite här och där. Jag vet inte hur jag ska rösta....!!! Börjar få lite små panik nu. Det finns några valtest på internet man kan gö...

Ovido - Quiz & Flashcards