Gruddelin´s vardag

Direktlänk till inlägg 14 juni 2009

Orkidéer

Av Eva - 14 juni 2009 23:12

Här kommer några bilder av svärmors orkidéer.


På denna bild ser man inte så mycket, men jag tänkte ni skulle få se hur stort fönstret är och hur många orkidéer hon har.







 
 
Ingen bild

Eva.M

15 juni 2009 06:58

Åh, herre jösses vilka orkideér! Jag har två, varav en blommar och den är jag makalöst stolt över :)
Va duktig du är på att fota! Nån ny kamera på G?
Ha det bäst i regnvädret.
Kram, kram

 
♥ Jempajenny

♥ Jempajenny

15 juni 2009 12:04

Oj, vilken blomsterprakt! Jag kämpar med min två, små ynkliga orkidéer här i köksfönstret.

http://jempajenny.bloggagratis.se

 
Jag igen!

Jag igen!

15 juni 2009 12:32

Vilka blommor de hade på stänglarna. Underbara och skoj att se. Jag har tre st men de blommar inte nu och undrar när det ska ske...hihi.
Kramis och ha en härlig måndag nu!

http://sancha.bloggagratis.se

 
Kvasthilda

Kvasthilda

15 juni 2009 13:23

Men så läckra! Jag har inga orkidéer, men syrran har flera stycken. Hon brukar köpa åt sambon när han fyller år. De blommar om varje år. Underbara färger!

http://malmdamm.bloggagratis.se

 
Jennie

Jennie

15 juni 2009 19:54

Hoppsan, det var en del. Jag får ofta orkidéer i present men jag har lite svårt för dom. Dom är ju himla fina men det är nåt med dom jag inte gillar, men det kan man ju inte säga till den man får den av... Ingen av dom jag fått lever...

http://jtv.bloggagratis.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Eva - 5 mars 2011 16:00

Adressen till min nya blogg är : www.iminglugg.blogspot.com   Ja, för er som är intresserade ;)). ...

Av Eva - 18 september 2010 12:45

Hej på er. Ni får ursäkta men jag har bytt blogg. Som ni märkt så har jag inte skrivit så mycket här den senaste tiden och jag har ärligt talat varit riktigt less på att skriva. Den nya bloggen kommer att innehålla mera foton och mindre text. Jag...

Av Eva - 12 september 2010 21:56


Det har varit en mycket trevlig helg. I fredags var företaget på Studenternas och hade lite olika sporttävlingar. Det var kula, höjdhopp, längdhopp, 100 m och stafett 4 x 400 m. Jag var inte med och tävlade eftersom jag kände att min kropp inte...

Av Eva - 8 september 2010 20:43

Tro det eller ej, idag fickparkerade jag och det gick SKIT bra :). Om det är något jag är dålig på så är det just detta. Jag åker hellre flera kvarter än att fickparkera, men idag hade jag inget annat val. Det gick på första försökte och när jag ...

Av Eva - 6 september 2010 22:38

Jag ska erkänna att jag inte är så intresserad av politik. Har inte hängt med några debatter utan bara snappat upp lite här och där. Jag vet inte hur jag ska rösta....!!! Börjar få lite små panik nu. Det finns några valtest på internet man kan gö...

Ovido - Quiz & Flashcards