Gruddelin´s vardag

Alla inlägg den 4 november 2009

Av Eva - 4 november 2009 19:00

Idag har jag tagit farväl av farmor. Begravningen var jätte fin men känslosam.

På min pappas begravning så var det en fjäril som flög omkring i kyrkan och den satte sig även på prästens axel. Jag kände en sorts frid över att se denna fantastiska lilla varelse mitt i snökalla januari.

Idag var det 2 st precis likadana fjärilar i kyrkan. Jag blev glad över att se dom där. Det kändes tryggt på något sätt.

Det var många släktingar där, till och med släktingar jag aldrig förr har träffat. Talen till farmor var jätte fina och det blev även en del skratt.

Lilla farmor, du är saknad av barn, barnbarn, barnbarnsbarn och barnbarnsbarnbarn. 5 generationer är det inte många som får uppleva.


Vila i frid...........en dag ses vi igen.


  

  

  

  

    

Jag tände ett ljus för pappa.

Ovido - Quiz & Flashcards