Gruddelin´s vardag

Alla inlägg den 22 november 2009

Av Eva - 22 november 2009 20:36

This will probably be the first and last English post on this blog.

I have found a website that belongs to a photographer named Gary McParland who has a passion for all forms of photography and digital art.

I think his works is totally amazing and I asked him if I could use on of his photos on my blog and he gave me permission to do that.

Got to http://www.garymcparland.com and have a look.



This one is called "Frost on the lake" and it´s one of my favorites.

 

You can buy canvas och prints of his photographs and I think I will do it once we´ve found the house we want to live in. They do not fit in our apartment ringht now.


Thanks Gary for letting me borrow the photo.


Av Eva - 22 november 2009 14:55

Nu har jag kommit hem från min vän Cilla. Jag åkte dit på ljusparty igår och blev kvar över natten eftersom vi drack lite vin. Det var mycket trevligt och vi pratade mycket och länge.

Jag inhandlade lite teljus och votivljus i dofterna "vita snöbär", "svart orkidé" och "mullberry". Det är lagom ljuvliga dofter för mig. Jag vann också ett ljus med vita snöbär så jag kan njuta av doften redan nu. Jag brukar ha svårt för doftljus men dessa är så lena i doften att det går bra.


Cilla och jag la oss kl halv två i natt. Jag försökte läsa en stund, men insåg att ögonen var alldeles för trötta så det blev inte så många sidor. När jag hade lagt mig till rätta så kom kissen Svante och la sig bredvid.

Sen sov jag som en stock fram till Cillas barn vaknade och härjade runt ;).

Cilla bjöd på god frukost bestående av GI-bröd från bageriet som jag älskar.

Tack för allt Cilla.


Jag har skickat iväg Johan till MAX för jag börjar bli riktigt hungrig nu. Ska prova ett Friscomål för första gången och jädrans om inte det är gott som alla säger ;).


Tjingeling

Ovido - Quiz & Flashcards