Gruddelin´s vardag

Alla inlägg den 27 november 2009

Av Eva - 27 november 2009 23:02

Åh....vad jobbigt det blev. Sambon satt och kikade på sidor på internet om min system digitalkamera och tydligen är det något fel på denna modell. Jag knappade in serienumret och det visade sig att min är en av dom som ska skickas tillbaka. Suck!!!

Den ska skickas till ett serviceställe och dom ansvarar inte för om den kommer bort på vägen, men dom betalar frakten. Jag funderar på att skicka den med REK i sånt fall. Annars vet man inte om den kommer fram och skulle den försvinna så skulle jag bli riktigt ARG!!!

Jag måste ha min kamera i jul så jag vet inte alls hur jag ska göra.

Tror jag ska ringa och prata med Nikon om detta....hm!!!


Jag måste bara berätta, jag hamnade bakom en gubbe med hatt när jag var ute och körde bil idag och han var tydligen en sådan där som man inte får köra om  . Jag har hört att dom finns, men aldrig mött....hehehhe!!! Han körde så fruktansvärt sakta så jag höll på att bli galen. När vi väl kom till ett rödljus så la jag mig i vänsterfilen för att köra om gubben, men vad tror ni han gör??? Han stampade gasen i botten, gjorde en rivstart och drog iväg som en galning. Jag var inte beredd på detta så jag kom av mig och då var det ingen idé att gasa om för då kanske gubbfan hade kört in i mig...sen när han väl hade hamnat framför mig igen så körde han jätte sakta igen...vilka galningar det finns på våra vägar :). Hm...host...host....ska jag säga egentligen, jag gjorde en mycket dum grej i trafiken igår, ingen kom till skada, men tusan vad pinsamt det var. Man är ju trots allt inte mer än människa och ingen är perfekt ;-).

Detta avslutar jag dagen med, nu är det dags att lägga sig i sängen och vänta på John Blund.


Natti natti på er alla monsterdiggare 



Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4
5
6 7 8
9 10 11 12
13
14 15
16 17 18
19
20 21 22
23 24 25
26
27
28
29
30
<<< November 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Länkar

Kategorier

Arkiv

RSS


Skapa flashcards