Gruddelin´s vardag

Direktlänk till inlägg 6 juli 2009

4H gårdsbesök

Av Eva - 6 juli 2009 16:04

Johan och jag tog med oss Martin på en promenad till en 4H gård idag.

Här är några smakprov på vad som fanns där :).




(Självporträtt :))



Och så lilla Martin förståss..........mammas lillglutte :).


 
 
Sofia

Sofia

6 juli 2009 17:46

Oj så mycket fina djur, men vad arg grisen ser ut på bild nr 2.

http://www.3barnsmamma.bloggagratis.se

 
Ingen bild

Skånepågen

6 juli 2009 19:41

Snygga bilder. Nya kameran ?

4H gårdar är bra både för barn och vuxna, eller hur?

 
Ingen bild

Jag (Eva)

6 juli 2009 20:52

Sofia, jag tror inte grisen är så arg för den viftade på svansen, men det kanske bara är hundar som viftar på svansen när dom är glada :).

Pågen, japp det är nya kameran. Jag som är född på landet saknar alla djur och i stan finns det inte så många att titta på. Tur att det finns 4H gårdar att gå till. Ska dock försöka ta oss ut på landet så att lilla Martin får se kossor och andra djur. Han kan låta som en kossa och då är det ju bra om han vet hur en kossa ser ut ;).

 
Sanna

Sanna

6 juli 2009 21:24

När man kokat couscous (vattnet) så saltar du och har på lite gurkmejram innan serveringen. Det gör det hela mycket godare. Annars är det ju nästintill ungefär som ris men lite godare tycker jag. Är ju van sedan sonen var 16 år och blev vegan på en enda gång. Nu är han vegetarian och äter ägg lite fisk men ingen mjölk.

Älskar djurbilder och tro det eller ej men kom det inte en favvobild på min älsklingsMartin också. :))

KRAAAAM

http://sancha.bloggagratis.se

 
Ingen bild

Jag (Eva)

6 juli 2009 21:33

Sanna, jag har svårt att tro att det kan bli gott med dessa kryddor :). Det är konsistensen som är lite märklig. Då är ris bättre.
Jag tycker också om djurbilder, men dom kan vara svåra att fota ibland. Det var för din skull jag la in en bild på Martin ;).

 
Jennie

Jennie

7 juli 2009 19:42

Jag tänkt att jag ska ta mig till 4h gården i Gränby men det har inte blivit av. Nu fick jag en behövlig påminnelse. Gillade Martin det?

http://jtv.bloggagratis.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Eva - 5 mars 2011 16:00

Adressen till min nya blogg är : www.iminglugg.blogspot.com   Ja, för er som är intresserade ;)). ...

Av Eva - 18 september 2010 12:45

Hej på er. Ni får ursäkta men jag har bytt blogg. Som ni märkt så har jag inte skrivit så mycket här den senaste tiden och jag har ärligt talat varit riktigt less på att skriva. Den nya bloggen kommer att innehålla mera foton och mindre text. Jag...

Av Eva - 12 september 2010 21:56


Det har varit en mycket trevlig helg. I fredags var företaget på Studenternas och hade lite olika sporttävlingar. Det var kula, höjdhopp, längdhopp, 100 m och stafett 4 x 400 m. Jag var inte med och tävlade eftersom jag kände att min kropp inte...

Av Eva - 8 september 2010 20:43

Tro det eller ej, idag fickparkerade jag och det gick SKIT bra :). Om det är något jag är dålig på så är det just detta. Jag åker hellre flera kvarter än att fickparkera, men idag hade jag inget annat val. Det gick på första försökte och när jag ...

Av Eva - 6 september 2010 22:38

Jag ska erkänna att jag inte är så intresserad av politik. Har inte hängt med några debatter utan bara snappat upp lite här och där. Jag vet inte hur jag ska rösta....!!! Börjar få lite små panik nu. Det finns några valtest på internet man kan gö...

Ovido - Quiz & Flashcards