Gruddelin´s vardag

Direktlänk till inlägg 9 juli 2009

Ingen passande rubrik

Av Eva - 9 juli 2009 11:50

Igår åkte vi till Cilla, Henke och barnen. Vi skulle grilla, men vi visste inte om det skulle börja regna så vi beställde mat från pizzerian istället.

Vi spelade kortspelet "Plump" (som vanligt ;-)).

Vi åkte hem ganska tidigt på morgonen eftersom Cilla skulle jobba idag.

Jag har sovit skitdåligt i natt. Martin har legat bredvid och bökat och sparkat på mig hela natten. Katten Svante har sovit i sängen också. Han spann så högt att jag var rädd att Martin skulle vakna.

Det regnar och blåser storm ute och jag är glad att jag inte behöver gå ut idag. Jag ska iväg och handla ikväll, men då har det kanske lugnat ner sig.

Vi ska till stugan i morgon så det blir lugnt på bloggfronten ett tag.


Tjingeling

 
 
cilla

cilla

9 juli 2009 14:26

Tack för en trevlig kväll!! hoppas att ni får sova bättre inatt!! men mina katter skriker iaf inte hela tiden!! Hahaha!! Ser fortfarande Johan framför mig när det gäller era katter!
Ha det så bra vid stugan, vila kastarmen ordentligt nu innan lördagens fight!!
pusss

http://cillalindblad.bloggagratis.se

 
Ingen bild

Jag (Eva)

9 juli 2009 15:30

Tack själv Cilla :).
Det var aldrig någon fara med Svante, han låg så sött och sov bredvid oss, men när han spinner, ja då spinner han högt. Det kan inte jämföras med våra katters skrik både dag och natt.

Kram

 
Ingen bild

Pågen du vet

9 juli 2009 17:07

Ha en underbar helg. Jag skickar upp lite sol och delar med mig av.
Hoppas att abstinensen inte blir för irriterande utan blogg.

 
Ingen bild

Jag (Eva)

9 juli 2009 19:22

Tack Pågen, då hoppas vi på att vi får lite sol vi också :).
Jag har faktiskt kommit över den värsta "bloggabistinensen" och börjar bli van nu ;-).

 
Kvasthilda

Kvasthilda

14 juli 2009 23:57

plump :-)

http://malmdamm.bloggagratis.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Eva - 5 mars 2011 16:00

Adressen till min nya blogg är : www.iminglugg.blogspot.com   Ja, för er som är intresserade ;)). ...

Av Eva - 18 september 2010 12:45

Hej på er. Ni får ursäkta men jag har bytt blogg. Som ni märkt så har jag inte skrivit så mycket här den senaste tiden och jag har ärligt talat varit riktigt less på att skriva. Den nya bloggen kommer att innehålla mera foton och mindre text. Jag...

Av Eva - 12 september 2010 21:56


Det har varit en mycket trevlig helg. I fredags var företaget på Studenternas och hade lite olika sporttävlingar. Det var kula, höjdhopp, längdhopp, 100 m och stafett 4 x 400 m. Jag var inte med och tävlade eftersom jag kände att min kropp inte...

Av Eva - 8 september 2010 20:43

Tro det eller ej, idag fickparkerade jag och det gick SKIT bra :). Om det är något jag är dålig på så är det just detta. Jag åker hellre flera kvarter än att fickparkera, men idag hade jag inget annat val. Det gick på första försökte och när jag ...

Av Eva - 6 september 2010 22:38

Jag ska erkänna att jag inte är så intresserad av politik. Har inte hängt med några debatter utan bara snappat upp lite här och där. Jag vet inte hur jag ska rösta....!!! Börjar få lite små panik nu. Det finns några valtest på internet man kan gö...

Ovido - Quiz & Flashcards