Gruddelin´s vardag

Direktlänk till inlägg 17 juli 2009

Snattare igen

Av Eva - 17 juli 2009 18:03

Vi var till Ulva idag. Det är så fint där, men jag hade den kompakta digitalkameran med mig och det blev inga bra bilder :(. Snacka om att man blivit bortskämd med den nya kameran.

När vi hade kikat överallt så åt vi köttfärspaj på caféet. Jätte gott!

Sen åkte vi till ICA Maxi och handlade. Tack Jennie, vi hittade en keps åt Martin där. Den var kanske inte så snygg, men den duger. 29 bagis kostade den. Nästan gratis ;-).


Sen såg min sambo en kille som satte på sig en skjorta, drog bort lapparna och sen gå iväg......hm....han skulle kunna börja jobba som butikskontrollant snart. Se ett tidigare inlägg.

Jag förstår inte att folk kan vara så fräcka!!!!

Denna gång orkade vi inte gå och säga till och gå igenom allt igen, men det verkade som dom som jobbade där hade lite koll på honom så jag hoppas han åkte fast ändå.


Tjingeling


 
 
Sanna

Sanna

17 juli 2009 22:50

Ja snattare finns det gott om och de fortsätter ju så länge turen är med dem. Synd för den dag de åker fast är det ju kört för dem.
Hoppas du har det gott och jag är bara inne och väntar på kaffet och ska snart ut igen till mina gäster. Vi trotsar mörkret och myggen och sitter ute,
Kram

http://mrcs

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Eva - 5 mars 2011 16:00

Adressen till min nya blogg är : www.iminglugg.blogspot.com   Ja, för er som är intresserade ;)). ...

Av Eva - 18 september 2010 12:45

Hej på er. Ni får ursäkta men jag har bytt blogg. Som ni märkt så har jag inte skrivit så mycket här den senaste tiden och jag har ärligt talat varit riktigt less på att skriva. Den nya bloggen kommer att innehålla mera foton och mindre text. Jag...

Av Eva - 12 september 2010 21:56


Det har varit en mycket trevlig helg. I fredags var företaget på Studenternas och hade lite olika sporttävlingar. Det var kula, höjdhopp, längdhopp, 100 m och stafett 4 x 400 m. Jag var inte med och tävlade eftersom jag kände att min kropp inte...

Av Eva - 8 september 2010 20:43

Tro det eller ej, idag fickparkerade jag och det gick SKIT bra :). Om det är något jag är dålig på så är det just detta. Jag åker hellre flera kvarter än att fickparkera, men idag hade jag inget annat val. Det gick på första försökte och när jag ...

Av Eva - 6 september 2010 22:38

Jag ska erkänna att jag inte är så intresserad av politik. Har inte hängt med några debatter utan bara snappat upp lite här och där. Jag vet inte hur jag ska rösta....!!! Börjar få lite små panik nu. Det finns några valtest på internet man kan gö...

Skapa flashcards