Gruddelin´s vardag

Alla inlägg den 13 januari 2009

Av Eva - 13 januari 2009 18:39

Så skönt det var att få massage....oj så jag njöt, fast det var ganska smärtsamt ibland måste jag erkänna.

Kattis gick på triggerpunkterna i ryggen och jösses, det gjorde ont.

Då hade jag kunnat skrika högt :)

Det kändes konstigt att vara på jobbet, dom nya ägarna var där och det satt folk överallt som man inte kände igen. Jag undrar hur det blir framöver. Jag måste försöka att inte tänka på det och få bort klumpen i magen. Jag kan ju ändå inte göra något åt det. Det blir höstens problem när jag är tillbaka igen.

Ska surfa vidare nu och titta på den tråd jag startade i ett forum som förstördes av den sk "Besserwissern"...!!


Kramisar

Av Eva - 13 januari 2009 13:37

I morse sov Martin till kl 8.40 :). Nu har han sovit hela natten i en vecka och jag håller en tumme på att det ska hålla i sig ett tag.

I kväll ska jag äntligen på massage.....åh så jag längtat efter detta. Min rygg är helt slut efter att ha släpat på Martin i snart 4 månader.

Massage Kattis lär nog hitta en del "roliga" muskelknutor som måste bort. Det gör ju så ont bara :(

Vädret är grått och trist så idag blir det ingen promenad för oss. Jag hatar verkligen vinterhalvåret och jag längtar till våren. Det finns inget underbarare än grönskan som slår ut på våren....!!! Synd att våren går så fort, men vill nästan att tiden ska stanna ett tag när allt är som finast ute. Sommaren är också härlig, men när det blir så där torrt och brunt ute, då är det inte fint längre. Då får jag nästan panik över att hösten är på väg =).


Sådär ja, då har man fått ur sig lite tankar idag också.

Tjingeling till en annan gång!

Ovido - Quiz & Flashcards