Gruddelin´s vardag

Alla inlägg den 24 januari 2009

Av Eva - 24 januari 2009 21:14

Nu har dom åkt hem. Det gick åt lite smörgåstårta ändå :)

Ska faktiskt ta mig en bit till snart för nu börjar jag bli hungrig igen. Dom var goda, men lite torra.

Vi fick en pläd och presentkort på Cervera.

Tittar just nu på Körslaget, är Gry med barn???? Är det därför hon har haft så konstiga och fula kläder på sig varje gång?? Måste man klä sig så det ser ut som man har en säck på sig bara för att man är gravid??

Ja, ja hon får ju klä sig hur hon vill, men snyggt är det inte.

Jag vet inte vem jag hejar på längre. När team Wells åkte ut så blev jag bra snopen, han var ju bäst och jag trodde han skulle vinna hela skiten.

Så FEL jag hade.

Nej, nu ska jag nog ta mig en bit smörgåstårta....Gott Gott!!


Tjingeling

Av Eva - 24 januari 2009 10:52

Det verkar som om brorsan och mamma kommer ikväll ändå. Dicken kommer också med och han tänkte köra. Tur, då går det åt lite smörgåstårta ändå.

Brorsans hälsena var av så nu är han gipsad och ska opereras i veckan som kommer. Stackarn...! Det tar nog lång tid innan han är helt återställd igen.

Ska göra mig i ordning nu för jag ska åka och hämta smörgåstårtorna snart.


Tjingeling

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31
<<< Januari 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Länkar

Kategorier

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards