Gruddelin´s vardag

Direktlänk till inlägg 22 januari 2009

Nätshoppat, fick hem paketen idag

Av Eva - 22 januari 2009 14:58

Idag fick jag hem paket både från Panduro och Pippilotta. Jag har köpt något som heter Quick knit, man stickar utan stickor...skitsmart!Vet inte när jag ska ha tid för att prova den i och för sig, men någon dag sover kanske Martin länge...in my dreams, men man vet aldrig.Jag beställde även två häften med beskrivningar på vad man kan göra. Det går att göra allt möjligt, tex mössor, halsdukar, gosedjur, benvärmare, väskor m.m.Här kan ni se en bild på den. Jag har lånat bilden från Panduro.


Sen har jag beställt dreggellappar och två kamoflagefärgade bandanas till Martin. Han dregglar ju så mycket och dom här var så söta så jag var tvungen att köpa dom. Det blev även två bodies med döskallar på. Det var rea, 59:- för 2 st, som hittat.Här kan ni se en bild på den ena bandanan.Jag har lånat bilden från Pippilotta.


När jag sedan hade kommit hem med allt så kom posten igen, då damp det ner ännu en avi att jag har kort att hämta. Har skickat in via Extra film...morr...varför ska man behöva få post 2 ggr per dag????? Vad är det för fel på vanliga posten?? Citymail delar ut sin post så sent och det stör mig.

Det var bättre förr, då fanns det bara 2 kanaler att välja mellan, det fanns massor av telefonkiosker...nej skojade bara, men jag tycker det räcker med en postutdelare.

Jag får ta ännu en promenad i morgon och hämta paketet. Det ska ju vara bra att röra på sig har jag hört ;).


Tjingeling


 
 
Cilla

Cilla

22 januari 2009 20:41

Vilda väntar spänt på att få något stickat av tante Eva.. Ett par rosa benvärmae kanske, hon har ju iof redan ett par rosa men vill gärna ha lila!!
Du e duktig du.. Puss

http://cillalindblad.bloggagratis.se

 
Eva

Eva

22 januari 2009 21:47

Jasså, lilla Vilda vill ha rosa benvärmare, vi får väl se hur bra det går först. Har provat lite idag och det är lite knepigt innan man får till det. Ska riva upp allt nu och börja om :)
Kram

http://www.gruddelin.bloggagratis.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Eva - 5 mars 2011 16:00

Adressen till min nya blogg är : www.iminglugg.blogspot.com   Ja, för er som är intresserade ;)). ...

Av Eva - 18 september 2010 12:45

Hej på er. Ni får ursäkta men jag har bytt blogg. Som ni märkt så har jag inte skrivit så mycket här den senaste tiden och jag har ärligt talat varit riktigt less på att skriva. Den nya bloggen kommer att innehålla mera foton och mindre text. Jag...

Av Eva - 12 september 2010 21:56


Det har varit en mycket trevlig helg. I fredags var företaget på Studenternas och hade lite olika sporttävlingar. Det var kula, höjdhopp, längdhopp, 100 m och stafett 4 x 400 m. Jag var inte med och tävlade eftersom jag kände att min kropp inte...

Av Eva - 8 september 2010 20:43

Tro det eller ej, idag fickparkerade jag och det gick SKIT bra :). Om det är något jag är dålig på så är det just detta. Jag åker hellre flera kvarter än att fickparkera, men idag hade jag inget annat val. Det gick på första försökte och när jag ...

Av Eva - 6 september 2010 22:38

Jag ska erkänna att jag inte är så intresserad av politik. Har inte hängt med några debatter utan bara snappat upp lite här och där. Jag vet inte hur jag ska rösta....!!! Börjar få lite små panik nu. Det finns några valtest på internet man kan gö...

Skapa flashcards