Gruddelin´s vardag

Direktlänk till inlägg 23 november 2009

Lillkille med humör

Av Eva - 23 november 2009 20:35

Vilket humör Martin har varit på idag. Han har varit arg på allt och alla. Suck! Han ska vara med och trassla överallt och blir förbannad när han inte får göra som han vill. Han är riktigt envis den lilla killen.


Idag skulle jag ha fått massage på jobbet, men gav bort min tid till lillebror som hade nackspärr. Han var mer i behov av den än jag. Som tur var så fick jag en tid i morgon istället :). Det ska bli riktigt skönt.


Tjingeling

 
 
Sussi

Sussi

24 november 2009 08:47

Då har du din härliga massage kvar ;-)

Jobbar du och din bror på samma företag?

Vita snöbär säljs nog bara i slutet av året. Konstigt nog med tanke på att dom säljer så bra av dom. För min del skulle jag gärna ha dom året om :-)
Man får glatt vänta till nästa höst innan doften kommer tillbaka igen..

Ha en bra dag
Kramisar

http://allt-om-inget.bloggagratis.se

 
Jag

Jag

24 november 2009 14:47

Jisses, sprutan han eld? ha ha.
Ja man kan ju inte skylla på hormonerna och hoppas lillkillen kommer i sina rätta gängor igen!
Du får spela in honom när han är som argast och sedan visa honom...hehe
Kramen

http://sancha.bloggagratis.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Eva - 5 mars 2011 16:00

Adressen till min nya blogg är : www.iminglugg.blogspot.com   Ja, för er som är intresserade ;)). ...

Av Eva - 18 september 2010 12:45

Hej på er. Ni får ursäkta men jag har bytt blogg. Som ni märkt så har jag inte skrivit så mycket här den senaste tiden och jag har ärligt talat varit riktigt less på att skriva. Den nya bloggen kommer att innehålla mera foton och mindre text. Jag...

Av Eva - 12 september 2010 21:56


Det har varit en mycket trevlig helg. I fredags var företaget på Studenternas och hade lite olika sporttävlingar. Det var kula, höjdhopp, längdhopp, 100 m och stafett 4 x 400 m. Jag var inte med och tävlade eftersom jag kände att min kropp inte...

Av Eva - 8 september 2010 20:43

Tro det eller ej, idag fickparkerade jag och det gick SKIT bra :). Om det är något jag är dålig på så är det just detta. Jag åker hellre flera kvarter än att fickparkera, men idag hade jag inget annat val. Det gick på första försökte och när jag ...

Av Eva - 6 september 2010 22:38

Jag ska erkänna att jag inte är så intresserad av politik. Har inte hängt med några debatter utan bara snappat upp lite här och där. Jag vet inte hur jag ska rösta....!!! Börjar få lite små panik nu. Det finns några valtest på internet man kan gö...

Ovido - Quiz & Flashcards