Gruddelin´s vardag

Direktlänk till inlägg 9 januari 2009

Nya bilder på Martin

Av Eva - 9 januari 2009 20:57

Martin har sovit dåligt idag så när han väl somnade i Johans famn så ville han aldrig vakna. Det var ingen idé att lägga honom för natten för då vaknar han bara senare ikväll. Det går inte att lura honom på hans kl tio mål =). Det har vi försökt med förr.

Han sov ca 1 timme i Johans famn och till slut så satt vi honom i vagnen för då tänkte vi att han skulle vakna, men icke, han fortsatte att sova sittandes. Gullunge!

Vi hade knappt hjärta att väcka honom, men för både hans och vår skull så var jag tvungen att väcka honom. Tog det dock lite försiktigt så att han inte vaknar med en chock.

Nu är han nytvättad och han har fått på sig sin pyjamas så nästa gång han somnar får han sova för natten. Jag tror knepet att få honom att sova hela natten ( som han gjort nu i 4 nätter och vi hoppas på fler ) är att när han har sovit i famnen ca en halvtimme så försöker vi väcka honom lite grann och så trycker vi i honom en flaska fast han knappt är vaken. När vi sedan har lagt honom så har han sovit hela natten. Mycket bra.

Det spelar ingen roll om han är vaken till kl 22, bara han sover hela natten.


Här är några nya bilder på Martin. Alla är tagna i sittvagnen som vi har står i lägenheten. Tur att vi hade kvar Michelles gamla vagn för den kommer väl till användning nu.


Här sitter Martin och sover.....zzzzzzzzzz!


En glad lillkille....Obs! Han har sin tigerrandiga "gosemys" i knät.

Ser ut som en liten kilt eller kjol på bilden :).


Nybadad Dunderklump =)


 
 
Maria

Maria

9 januari 2009 21:13

vilken himla söt å gó liten tjockis :)
Helt ljuvligt söt!! Särskilt mittenbilden med det skrattet :)

http://www.bijeda.bloggagratis.se

 
Ingen bild

Cilla

10 januari 2009 00:02

Gulliga Martin!
Hoppas att han sover hela natten igen!
Kram

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Eva - 5 mars 2011 16:00

Adressen till min nya blogg är : www.iminglugg.blogspot.com   Ja, för er som är intresserade ;)). ...

Av Eva - 18 september 2010 12:45

Hej på er. Ni får ursäkta men jag har bytt blogg. Som ni märkt så har jag inte skrivit så mycket här den senaste tiden och jag har ärligt talat varit riktigt less på att skriva. Den nya bloggen kommer att innehålla mera foton och mindre text. Jag...

Av Eva - 12 september 2010 21:56


Det har varit en mycket trevlig helg. I fredags var företaget på Studenternas och hade lite olika sporttävlingar. Det var kula, höjdhopp, längdhopp, 100 m och stafett 4 x 400 m. Jag var inte med och tävlade eftersom jag kände att min kropp inte...

Av Eva - 8 september 2010 20:43

Tro det eller ej, idag fickparkerade jag och det gick SKIT bra :). Om det är något jag är dålig på så är det just detta. Jag åker hellre flera kvarter än att fickparkera, men idag hade jag inget annat val. Det gick på första försökte och när jag ...

Av Eva - 6 september 2010 22:38

Jag ska erkänna att jag inte är så intresserad av politik. Har inte hängt med några debatter utan bara snappat upp lite här och där. Jag vet inte hur jag ska rösta....!!! Börjar få lite små panik nu. Det finns några valtest på internet man kan gö...

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31
<<< Januari 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Länkar

Kategorier

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards