Gruddelin´s vardag

Direktlänk till inlägg 6 maj 2009

...............

Av Eva - 6 maj 2009 19:07

Jag visste det! Martins rutiner kom ur balans och sen var han på uruselt humör. Jag fick väcka honom och ge honom mat innan vi åkte och då hade han bara fått sova i 30 min. Alldeles för lite.

Han sov inte i bilen dit och inte hem. När vi hade ca 1 mil kvar hem så började han att gråta av trötthet och han grät hela vägen hem förutom den sista kilometern då han somnade. Typiskt! När vi sedan kom hem så kunde han inte somna om. Jag kämpade som en tok för att få honom att somna, men det tog över en 1 timme.

Själv är jag så trött att jag skulle kunna göra vad som helst för att få sova. Jag skulle nog kunna gå och sova nu och sen sova tills i morgon bitt.

"Nemas Problemas" :).



 
 
Jennie

Jennie

6 maj 2009 19:42

Visst är det jobbigt när det blir så!? Edvin brukar också passa på att somna när vi nästan är hemma och vaknar oftast när jag försöker lägga ner honom i vagnen. Sen är han ju på fantastiskt humör på kvällen...

http://jtv.bloggagratis.se

 
Elisabeth

Elisabeth

6 maj 2009 19:58

Det är jobbigt när man så gärna vill sova men av olika orsaker inte kan. Hoppas att det blir en lugn och skön natt som kommer för er./ Tack för fin kommentar.

http://elisannw.bloggagratis.se

 
Cilla

Cilla

6 maj 2009 23:10

Hur gick det idag gumman?? Förutom allt me Martin??
Kram Cilla

http://cillalindblad.bloggagratis.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Eva - 5 mars 2011 16:00

Adressen till min nya blogg är : www.iminglugg.blogspot.com   Ja, för er som är intresserade ;)). ...

Av Eva - 18 september 2010 12:45

Hej på er. Ni får ursäkta men jag har bytt blogg. Som ni märkt så har jag inte skrivit så mycket här den senaste tiden och jag har ärligt talat varit riktigt less på att skriva. Den nya bloggen kommer att innehålla mera foton och mindre text. Jag...

Av Eva - 12 september 2010 21:56


Det har varit en mycket trevlig helg. I fredags var företaget på Studenternas och hade lite olika sporttävlingar. Det var kula, höjdhopp, längdhopp, 100 m och stafett 4 x 400 m. Jag var inte med och tävlade eftersom jag kände att min kropp inte...

Av Eva - 8 september 2010 20:43

Tro det eller ej, idag fickparkerade jag och det gick SKIT bra :). Om det är något jag är dålig på så är det just detta. Jag åker hellre flera kvarter än att fickparkera, men idag hade jag inget annat val. Det gick på första försökte och när jag ...

Av Eva - 6 september 2010 22:38

Jag ska erkänna att jag inte är så intresserad av politik. Har inte hängt med några debatter utan bara snappat upp lite här och där. Jag vet inte hur jag ska rösta....!!! Börjar få lite små panik nu. Det finns några valtest på internet man kan gö...

Ovido - Quiz & Flashcards