Gruddelin´s vardag

Alla inlägg den 3 mars 2009

Av Eva - 3 mars 2009 13:20

Så var det dags att avslöja vad denna bild föreställde.


Det är en lampa som min morfar hittade på en skrot för många herrans år sedan som han fixade till och gjorde så här fin. Den är gjord av koppar som han sedan har bränt.

Jag tycker den är skithäftig. Den hänger hos min mamma, men jag har första tjing på den om hon ledsnar.

Av Eva - 3 mars 2009 11:58

Då sitter jag som fastklistrad framför Desperate Housewifes som äntligen börjar igen efter ett långt uppehåll.


Av Eva - 3 mars 2009 08:02

I morse vaknade jag kl 4, inte av Martin utan av mig själv. Sen var det kört att somna om. Låg och vred och vände på mig och tittade på klockan.

Jag somnade någon gång efter kl 6 igen och då drömde jag en massa konstigt om dopet på lördag.

Man behöver ju all sömn man kan få så jag förstår inte hur man kan vakna så där och sen inte kunna somna igen.


Idag kommer prästen hit och ska gå igenom dopet. Jag har redan valt psalmer, men hon ska förklara hur själva dopet går till.

Måste snygga till lite här hemma innan hon kommer för nu känns det som det är grejer överallt.





Good Morning Glitter Graphics
Skapa flashcards