Gruddelin´s vardag

Alla inlägg den 26 mars 2009

Av Eva - 26 mars 2009 23:15

Nej, nu är det dags att gå och tutta kudde.


Av Eva - 26 mars 2009 13:23

Jag satt på dom nya hjulen på barnvagnen idag och dom fungerar jätte bra. Mycket bättre än dom stumma hjulen vi hade.

Vi tog en promenad till jobbet och åt suchi, det var riktigt gott.

Det var jätte kul att träffa sina jobbarkompisar igen, man saknar dom en del, men samtidigt är det skönt att vara hemma. Jag har så nära till jobbet så jag kan gå dit och hälsa på när jag vill.

Vädret är underbart, lite kyligt när det blåser, men där det är lä är det jätte skönt.

Martin somnade i vagnen på väg hem och jag lade ner honom i vagnen vi har inne när vi kom hem och då fortsatte han att sova. Jag hoppas han inte blir varm för han har fortfarande jackan på sig. Tar jag av den så vaknar han på en gång och då är det bättre att han får sova en stund.


Tjingeling


Av Eva - 26 mars 2009 09:24

Det är lika underbart väder idag :). Solen skiner från en klarblå himmel. Tänk vad gott det gör för humöret.

Idag ska Martin och jag gå till jobbet och äta sushi till lunch, ja inte Martin förståss, men jag...mums! Det ska bli kul att träffa alla jobbarkompisarna igen för nu var det ett tag seden jag var där.

Jag funderar på att göra våfflor till middag ikväll, blev så sugen när jag läste på Sofias blogg att dom hade ätit det igår. Jag har undvikit att göra våfflor eftersom det blir så osigt, men idag struntar jag i det.



Ovido - Quiz & Flashcards