Gruddelin´s vardag

Alla inlägg den 25 mars 2009

Av Eva - 25 mars 2009 22:26

Vilket vårväder det har varit idag :). Det var kallt på morgonen, men senare på dagen var det helt underbart. Martin och jag tog en promenad och vi satte oss på en parkbänk i solen en stund och Martin njöt av att vara ute. Det var så mycket att titta på ;).

På kvällen har jag varit till Huddinge och hämtat hjul till barnvagnen. Hittade dom på Blocket. Dom hjul vi har nu är helt värdelösa, ser ut som man använt dom i flera år fast vi bara har haft vagnen sedan i september. När vi köpte vagnen så valde vi ett lättchassi för att den skulle bli så lätt som möjligt för mig att lyfta in i bilen, men då var det tyvärr dessa hjul till och man kunde inte välja vilka hjul man ville ha.

Nu har jag köpt luftfyllda hjul och jag tror dom är mycket bättre, inte lika studdsiga och stumma som dom vi har nu. Risken är att man får punktering istället, men vi får se till att alltid ha slang hemma. Vi har ju även dom andra hjulen kvar så det är inte hela världen om vi skulle få punka.

M och F följde med till Huddinge eftersom jag aldrig har kört i Stockholm ;).

Jag tycker det är lite läskigt att köra där jag aldrig har kört förr, men det gick jätte bra.


Martin med dom små risgrynen till tänder.

 

Av Eva - 25 mars 2009 06:58

Vilken underbar morgon. Solen skiner från en klarblå himmel och jag känner mig ganska utvilad eftersom Martin har sovit bra i natt :).

Fast tusan vad kallt det är, -8 grader.




Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31
<<< Mars 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Länkar

Kategorier

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards