Gruddelin´s vardag

Alla inlägg den 18 mars 2009

Av Eva - 18 mars 2009 19:04

Jag hittade denna blogg Sabinas kamp på Sofias blogg och jag grät när jag läste. Så fort livet kan vända. Vilken otrolig tjej, vilken kämpe. Man inser att ens egna problem inte är så stora längre. Jag kommer att följa Sabinas kamp framöver och jag hoppas, hoppas, hoppas att det nya projektet ska leda till ett mirakel för henne.




Angels glitter_graphics
Av Eva - 18 mars 2009 13:41

Martin och jag var en sväng till IKEA idag och köpte värmeljus. Mer hann jag inte titta på för Martin var på grinigt humör och då ville jag bara åka därifrån. Han har inte varit glad i dag lillpojken! Vet inte vad det är med honom. Det är jätte fint väder ute, men det blåser som tusan. Sitter man i lä är det nog underbart, men jag höll på att blåsa bort. Sen jag klippte mig får jag inte upp allt hår i en toffs längre och när det blåste som mest så stod håret på sidorna rakt upp som en "combover" :) Måste ha sett ganska kul ut.

Jag måste köpa Solarplexius till bilen snart för Martin får solen rakt i snoken när vi är ute och åker bil. Försökte hänga upp en handduk på själva handtaget som man lyfter babyskyddet i, men då såg han ju ingenting stackarn. Vi måste snart sätta in den nya barnstolen för nu får han knappt plats längre, fötterna börjar ta i sätet och bältet räcker knappt till.

Den ska ju fungera tills dom väger 13 kg, men hur dom har räknat då förstår jag inte.

Martin sover för tillfället och jag hoppas han sover ett bra tag. Det behöver han ( och jag :)),

Av Eva - 18 mars 2009 07:51

Martin vaknade lika tidigt i morse...zzzzzz! Han är säkert i någon utvecklingsfas just nu. Det ska ju finnas sådana har jag hört ;). Han är extremt klängig på dagarna, lämnar jag rummet så att han inte ser mig så blir han jätte ledsen. Om han fick sin vilja fram skulle jag bära omkring på honom hela dagarna. Jag försöker att skona mina armar, nacke och rygg så mycket som möjligt nu för det är riktigt smärtsamt. Han är ju astung *skrattar*. Nästa vecka ska vi till BVC och då ska det bli spännande att se vad han väger.

Idag skiner solen från en klarblå himmel. Så underbart! Det blir antingen en promenad eller så åker vi någonstans för inne kan vi inte sitta idag.


Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31
<<< Mars 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Länkar

Kategorier

Arkiv

RSS


Skapa flashcards