Gruddelin´s vardag

Alla inlägg den 22 mars 2009

Av Eva - 22 mars 2009 20:46

Så har vi varit och firat tre födelsedagar. Det måste vara himla praktiskt när 3 i samma familj fyller år dagarna efter varandra. Det bjöds på smörgåstårta och den var riktigt god. Martin var ett litet charmtroll hela tiden.


Martin har kommit på ett nytt ljud. Först låter han så här: Iiiiiiiiiiiiiiii...och sen drar han i luft och låter samtidigt..hehehe....det låter ganska kul.

Sen har han helt plötsligt börjat med napp. Han hade en period för ett tag sedan då han skulle ha napp när han skulle till att somna, men den spottade han ut så fort han somnade. Nu helt plötsligt ska han ha napp hela dagen, även när han sover. Mycket konstigt, men han får väl ha den så länge han vill. Han verkar komma lättare till ro när han har den i munnen. Det är väl både på gott och ont det där med napp.

Nej nu blir det till att tutta kudde snart. Börjar bli trött i gluggarna.





zwani.com myspace graphic comments
Av Eva - 22 mars 2009 10:22

Idag ska vi åka till familjen W och fira födelsdagar och äta smörgåstårta. Mums! :)


Facebook kan vara bra till mycket =). Fick kontakt med tjejen som tog hand om dom två andra vildkattungarna där. Hennes gamla mailadress fungerade inte längre så jag sökte på henne namn på FB och hittade henne :).

Jag fick tyvärr veta att Busan och Skorpan som jag kallade kattungarna, har gått över regnbågsbron båda två. Skorpan ( Simone som var hennes riktiga namn) blev sjuk och Busan ( Alissa som hon hette) var med om en olycka tror jag om jag förstod det hela rätt. Dom fick några fina år tillsammans och dom kunde nog inte fått ett bättre hem.

Nu väntar jag på att få kort mailade.


Tjingeling

Av Eva - 22 mars 2009 07:18

Tänkte bara berätta att Martin har sovit hela natten :).

Så skönt, det behövde både han och jag.

Kram


Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31
<<< Mars 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Länkar

Kategorier

Arkiv

RSS


Skapa flashcards