Gruddelin´s vardag

Alla inlägg den 25 februari 2009

Av Eva - 25 februari 2009 21:19

Ikväll har jag sovit på soffan en stund medans Johan pysslade med Martin. Det behövdes ska jag säga. Det känns som jag svalt ner några meter taggtråd för halsen är alldeles röd och svullen :(.

Jag får verkligen hoppas att Martin inte blir sjuk till nästa helg då han ska döpas. Det vore förargligt om man måste ställa in allt, men risken är ganska stor att han blir smittad av mig.

Jag hoppas jag känner mig bättre i morgon så att jag kan ta en promenad med Martin. Både han och jag behöver komma ut i friska luften lite.


Av Eva - 25 februari 2009 13:36

Jag måste tänka att denna dag bara kommer att vara ett minne i morgon, för det är en riktig skitdag.

Jag är sjuk och Martin är på uruselt humör. Kan det bli bättre??



Free Myspace graphicsFree Myspace Graphics
Av Eva - 25 februari 2009 08:41

Det blev inget mer sovandes för mig :(. Martin somnade,men vaknade efter 30 min och på den tiden hann jag inte somna. Typiskt, när man verkligen behöver sova mer.

Idag blir det bara lugnt....orkar inte göra så mycket.

Av Eva - 25 februari 2009 06:13

Martin vaknade tidigt idag...gäsp! Jag hoppas han somnar om snart så att jag kan få sova lite till för jag känner mig inte bra. Jag har ont i halsen, ont i musklerna och är snorig. Johan får i värsta fall komma hem idag och ta hand om Martin om jag blir sämre.

Vi har inte varit ute på flera dagar och jag har lite dåligt samvete över att Martin inte fått någon frisk luft och idag lär jag inte orka gå ut heller :(

Det är bara att bita ihop och försöka tänka positivt, att det snart går över och att det tack och lov inte är influensan, men det är lättare sagt än gjort när man känner sig som sju svåra år.



Ovido - Quiz & Flashcards