Gruddelin´s vardag

Alla inlägg den 6 februari 2009

Av Eva - 6 februari 2009 09:01

Så var det äntligen fredag. Ikväll ska Linda och jag till Cilla på lite tjejmys. Cilla har beställt smörgåstårta...Mums vad gott!

Vin till det blir alldeles utmärkt, men jag ska ta det lugnt eftersom jag ska köra hem i morgon.

Johan får vara hemma själv med Martin ikväll och i natt. Det är första gången han är ensam med honom en natt, men det kommer att gå bra. Martin sover nästan hela nätterna så det är lugnt.

I morse vaknade Martin strax efter kl 6 och han ville inte ha flaska då. Vägrade och puttade bort flaskan. Som tur var så somnade han om en timme så att jag fick sova lite till. Man vill ju inte sitta och gäspa ikväll.

När vi gick upp andra gången, då dög flaskan.

Det snöar ute och jag vill INTE ha mer snö. Det kommer töa bort snart i varje fall så det är helt onödigt. Hoppas dom hinner plogar dom stora vägarna så det är lätt att ta sig fram ikväll. Tycker det är si och så med plogningarna här runt omkring.

Jag återkommer i morgon om hur kvällen var.


Tjingeling

Ovido - Quiz & Flashcards