Gruddelin´s vardag

Alla inlägg den 14 februari 2009

Av Eva - 14 februari 2009 16:19

Så är det dags för Melodifestivalen ikväll igen. Jag lyssnade lite snabbt på alla låtarna igår, men jag tyckte inte det var någon som stack ut. Kanske låter bättre när man får höra dom igen ikväll.

Idag har vi inte gjort ett skit. Martin har varit på uruselt humör. Inga leksaker duger, vill inte sova, you name it!

Han skulle verkligen behöva sova och Johan går just nu och försöker vagga honom till sömns. Det är bara att hålla en tumme och be en liten bön för snart orkar varken Johan eller jag höra på hans gnäll längre.

Vet inte om han är i en utvecklingsfas eller om det är tanden som spökar. Det är en riktigt liten vass sak han har i munnen. Stoppar jag in fingret i hans mun så gör det ont om han biter ihop. Han måste skava sönder tungan mot tanden eftersom han känner på tanden med tungan hela tiden.

Ska ta en kopp kaffe och ta mig en funderare....försöka förstå varför det blir så konstigt ibland.



Av Eva - 14 februari 2009 09:09




Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28
<<< Februari 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Länkar

Kategorier

Arkiv

RSS


Skapa flashcards