Gruddelin´s vardag

Direktlänk till inlägg 18 april 2009

Party party hela natten

Av Eva - 18 april 2009 10:39

Oj oj oj, det känns att man inte är van att vara ute och parta :).

Tanken var att jag skulle åka hem tidigt, men det var så fruktansvärt kul att jag stannade till slutet. Kom hem kl 3 ;). Det var riktigt kul att träffa alla arbetskollegor och jag höll nog på att prata ihjäl dom flesta..hehehe. Det blir väl så när man bara går hemma och pratar med lilla Martin.

Det bjöds på jätte god plockmat och jag åt så magen stod i alla hörn. Det bjöds även på vin, cider och öl och det hade varit intressant att veta hur många glas vin och cider jag fick i mig, men det blev nog ett antal, tycker det känns idag. Tassarna värkte så jag knappt kunde gå på slutet så nu blir det gymnastikskor med inlägg i några dagar för att få ordning på dom igen.

Bengt Dahlqvist ( ja ni vet han från Skilda världar ) var DJ för kvällen och han körde även en tävling för oss + att han sjöng en massa. 

Det är när man träffar sina underbara kollegor som man verkligen saknar jobbet och den sociala biten. Dom är ju min "andra" familj och man inser att man jobbar på ett jäkligt bra företag ;).


En partybild på mig från igår :). Tro inte att ni ska få se mitt ansikte..hehehe..det vill jag behålla för mig själv :).

 
 
Sofia

Sofia

18 april 2009 16:56

Om man inte får se ditt ansikte undrar jag vem du har på din presentationsbild!?
;)

Kram Sofia

http://www.3barnsmamma.bloggagratis.se

 
Eva

Eva

19 april 2009 07:52

Det är faktiskt jag på presentationsbilden :), men det finns ingen som kan se så fruktansvärd ut som jag på foton och för att inte skrämma bort mina läsare så valde jag att inte lägga ut ansiktet ;). Lite överdrev jag kanske..hehehe, men jag hatar att vara med på kort.

http://www.gruddelin.bloggagratis.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Eva - 5 mars 2011 16:00

Adressen till min nya blogg är : www.iminglugg.blogspot.com   Ja, för er som är intresserade ;)). ...

Av Eva - 18 september 2010 12:45

Hej på er. Ni får ursäkta men jag har bytt blogg. Som ni märkt så har jag inte skrivit så mycket här den senaste tiden och jag har ärligt talat varit riktigt less på att skriva. Den nya bloggen kommer att innehålla mera foton och mindre text. Jag...

Av Eva - 12 september 2010 21:56


Det har varit en mycket trevlig helg. I fredags var företaget på Studenternas och hade lite olika sporttävlingar. Det var kula, höjdhopp, längdhopp, 100 m och stafett 4 x 400 m. Jag var inte med och tävlade eftersom jag kände att min kropp inte...

Av Eva - 8 september 2010 20:43

Tro det eller ej, idag fickparkerade jag och det gick SKIT bra :). Om det är något jag är dålig på så är det just detta. Jag åker hellre flera kvarter än att fickparkera, men idag hade jag inget annat val. Det gick på första försökte och när jag ...

Av Eva - 6 september 2010 22:38

Jag ska erkänna att jag inte är så intresserad av politik. Har inte hängt med några debatter utan bara snappat upp lite här och där. Jag vet inte hur jag ska rösta....!!! Börjar få lite små panik nu. Det finns några valtest på internet man kan gö...

Ovido - Quiz & Flashcards