Gruddelin´s vardag

Direktlänk till inlägg 21 april 2009

Äntligen

Av Eva - 21 april 2009 22:03

Kors i taket!

Vi har börjat att lägga Martin i vår säng när han ska somna och vet ni???

Det fungerar :).

Vi har burit omkring på honom i 7 månader och nu kände både Johan och jag att det fick vara nog. Annars kommer man se ut som lutande tornet i Pisa snart *skrattar*. Allvarligt, våra ryggar är helt slut så vi måste göra så här nu. När han väl har somnat lyfter vi över honom till hans egen säng för jag kan inte ha honom i min säng när jag ska sova. Han är som en propeller och sen om han vaknar till så river han mig på ryggen och sliter i håret, ni vet det där bebishåret i nacken...aj, det gör ont det.

Det är jobbigt att förklara rivmärkena på ryggen för Johan också ;).

Jag ska också gå och sussa nu tror jag, men först blir det lite läsning.

Natti natti och sov gott.


 
 
Lotta

Lotta

21 april 2009 22:13

Min Martin får sova i min säng eftersom han är min sambo. Vår lille gosse däremot får hemskt gärna sova i sin egen säng. Jag känner alltför väl igen det där med att kroppen blir mörbultad efter e natt med lillkillen i samma säng.
Sov gott.

http://lottans.bloggagratis.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Eva - 5 mars 2011 16:00

Adressen till min nya blogg är : www.iminglugg.blogspot.com   Ja, för er som är intresserade ;)). ...

Av Eva - 18 september 2010 12:45

Hej på er. Ni får ursäkta men jag har bytt blogg. Som ni märkt så har jag inte skrivit så mycket här den senaste tiden och jag har ärligt talat varit riktigt less på att skriva. Den nya bloggen kommer att innehålla mera foton och mindre text. Jag...

Av Eva - 12 september 2010 21:56


Det har varit en mycket trevlig helg. I fredags var företaget på Studenternas och hade lite olika sporttävlingar. Det var kula, höjdhopp, längdhopp, 100 m och stafett 4 x 400 m. Jag var inte med och tävlade eftersom jag kände att min kropp inte...

Av Eva - 8 september 2010 20:43

Tro det eller ej, idag fickparkerade jag och det gick SKIT bra :). Om det är något jag är dålig på så är det just detta. Jag åker hellre flera kvarter än att fickparkera, men idag hade jag inget annat val. Det gick på första försökte och när jag ...

Av Eva - 6 september 2010 22:38

Jag ska erkänna att jag inte är så intresserad av politik. Har inte hängt med några debatter utan bara snappat upp lite här och där. Jag vet inte hur jag ska rösta....!!! Börjar få lite små panik nu. Det finns några valtest på internet man kan gö...

Ovido - Quiz & Flashcards